MEIE TREENERID

treener-mark-mmstrength

Mark Kihu

Treener Mark on tõeline “rock”, kes ei kaota hetkekski valvsust ega sihikindlust. Marki treeningud on hoolega läbimõeldud ja kalkuleeritud ning tema jaoks on oluline enda täiustamine, et muuta treeninguid veelgi mitmekülgsemaks ja kvaliteetsemaks. Suur rõhk on analüüsimisel ja plaanimisel. Ta väärtustab treeningute süsteemsust ning eesmärgipärasust. Mark koostab igale sportlasele vastava ja sobiva treeningplaani. On tegelenud üle 8 aasta tippspordiga ja saavutanud mitmeid tiitleid, mille hulgas ka Euroopa meistrivõistluste pronksmedal. Säravamate saavutustena võib välja tuua veel võistlustel tõmmatud 300 kg. Omab EKR3 jõutõstmise- ja jõusaalitreeneri kutsetunnistust ning õpib Tartu Ülikoolis arstiteaduskonna kolmandal kursusel.

Mihkel Ruut

Treener Mihkel on treenerina tõeline “pain in the ass”, kelle trennis viilimine pole lihtsalt võimalik. Mihkel on treenerina nõudlik, kuid samas ei puudu treeningutest ka “väike fun”. Mihkel omab 8- aastast tippspordi kogemust ja leiab lahenduse erinevate eesmärkidega sportlaste treenimiseks. Omab EKR3 jõutõstmise- ja jõusaalitreeneri kutsetunnistust ning õpib Tartu Ülikooli kehalise kasvatuse ja spordi eriala kolmandal kursusel. Mihkel on saavutanud Euroopa meistrivõistlustel hõbeda ja pronksi ning maailmameistrivõistlustel hõbeda. Lisaks püstitanud kokku 12 Eesti rekordit jõutõstmises. Mihkli õpilased on saavutanud Eesti meistritiitleid igas vanuseklassis, püstitanud hulgaliselt Eesti rekordeid noorte, juunioride ja täiskasvanute seas ning võitnud rahvusvahelistelt tiitlivõistlustelt medaleid.

treenerid-mihkel
treenerid-eliise-oras

Eliise Oras

Treener Eliise on lõpetanud Vanemuise balletikooli ning tegelenud balletiga 13 aastat. Eliise on jõutõstmise Eesti meister ning püstitanud Eesti rekordid kükis ja lamades surumises. Hetkel õpib Tartu Ülikooli kehalise kasvatuse ja spordi kolmandal kursusel.

Eliise juhendamisel toimuvad MOBILITY-TREENINGUD. Mobility keskendub lihashooldusele ning painduvuse parandamisele, mis on oluline osa igapäevasest liikumisaktiivsusest ning abiks ka jõutreeningutest taastumisel. Treenigutele on oodatud kõik, kes soovivad parandada oma liikuvust, tugevdada kerelihaseid, taastuda rasketest treeningutest ja seeläbi tunda end oma kehas hästi.